Burial
S2, E7: Sometimes the best therapy is cranking the hits to 11; exploring 11 o'clock theatrical birdcore numbers, flower duets and a classic live record; in the wilderness, Coach Scott does a Karl Havoc impression for an unimpressed Misty.