Burn the Witch
S3, E2: When Fish Mooney tries to locate Hugo Strange, Gordon reluctantly gets help from journalist Valerie Vale to find Fish. Meanwhile, Penguin gets a surge in popularity and Bruce's probe into the Court of Owls is compromised.