Burrito
S1, E7: Grizz likes Burritos. A lot. So much so that after a restaurant makes a Bear-Sized Burrito, Grizz can’t bring himself to eat such a majestic work of art. He carries the burrito everywhere, making it a new and increasingly smelly part of his life.