Business and Pleasure
S1, E8: Deb sneaks away for a trip with her mysterious boyfriend; Dexter is tasked with finding her; Harry and LaGuerta travel to Tampa to look into a potential serial killer on the loose; Miami Metro closes in on suspects in the child kidnapping.