Butch and Sundance
S2, E2: John and Ben are the first responders to a gruesome triple homicide in Hancock Park, where a mother is bludgeoned to death and her young daughters are found bound, gagged, raped and dead in their bedrooms. While investigating the case, Lydia and Rene realize they have two very different styles of doing detective work. Meanwhile, Sammy continues to have problems with his wife, Tammi (recurring guest star EMILY BERGL)who seems unable to complete even the simplest of tasks. And Ben confronts John about his increasing reliance on pain pills.