Buyout
S5, E6: Following their deadly train heist, Mike (Jonathan Banks) and Jesse (Aaron Paul) propose selling the methylamine to a competitor and getting out of the drug business. But as Walt (Bryan Cranston) refuses to go along, their futures are jeopardized by the DEA investigation into their meth lab.