Outlander By the Pricking of My Thumbs
S1, E10: As Claire (Caitriona Balfe) looks to help get the murder charges against Jamie (Sam Heughan) dismissed, Dougal’s (Graham McTavish) secrets threaten to unravel the MacKenzie clan. Laoghaire (Nell Hudson) plots to get Jamie back, whatever the cost.