Caged Heat
S6, E10: The demon Meg (guest star RACHEL MINER) kidnaps Sam and Dean and tries to force them to tell her where Crowley (guest star MARK A. SHEPPARD) is hiding. Sam makes her a deal - they will help her find Crowley if she promises to torture him for information about how to get Sam's soul back. Castiel joins the fight but finds it difficult to work with Meg.