Call Me Medea, Pls
S1, E5: The women of La Aldea intercept Antón Vera, the soap opera heartthrob and anti-rights celebrity, and Carmen and El Pulparindo follow the action. At the set, in the moment in which Medea kills her sons, Natalia is shaken by the intensity of the scene.