Calm Minds and Dark Moods
S1, E4: Evan and Keith hit some road blocks on a house with hidden plumbing issues and another home with a fallen tree on its roof; Keith's mind spins in all directions as he transforms these problem properties into a peaceful haven and a bold masterpiece.