Candidate for Crime
S3, E3: With election day close at hand, Nelson Hayward finds himself in an extremely tight race for a Senate seat from California, but when a political campaign manager is murdered, Lt Columbo starts trailing the senatorial candidate and uncovers some nasty facts.