Career Day
S4, E21: Phil is jazzed to share the wonders of residential real estate with Luke and Manny's classmates for career day, but unfortunately for Phil, his nemesis, Gil Thorpe, shows up and things get ugly. Meanwhile, Gloria challenges Jay's claims of always wanting to become a novelist, forcing Jay to take some shameful measures, and Mitch and Cam make a costly mistake while executing tooth fairy duties.