Carrickfergus Castle
S1, E6: Dan explores one of the most ancient castles in Northern Ireland, and a stronghold that holds the key to understanding the tempestuous relationship between Britain and Ireland from the Middle Ages to the 20th century: Carrickfergus Castle.