Tobot Galaxy Detectives: Swag's Secret Case of the Escaped Gorilla!
S1, E4: Tadek and the Galactic Detectives are at the zoo looking for perpetrators who are illegally feeding animals. When Jurek is in danger, a gorilla comes to the rescue.