Shameless (U.S.) Casey Casden
S1, E4: Debbie, sad and lonely after Aunt Ginger leaves, steals a little boy from a birthday party. In classic Gallagher style, the family hatches a plan to return the toddler safe and sound without attracting attention from the Chicago Police Department, who has made the kidnapping a top priority. Karen, in complete defiance of Eddie, starts to tease Frank sexually. Frank not knowing what to make of it keeps himself busy with booze, picking up Sheila'­s meds from the pharmacy and concentrating on finding the missing boy. What began as an innocent lie for Kevin to protect himself from a hot girl ultimately becomes a proposal of marriage for Veronica.