Catch the thief! // Kristal's dance
S1, E3: Rym is very hungry so he starts stealing the BFF food. Dreamy notices and covers for him so he doesn't get caught, while the girls look into the theif. Shadow, who knows everything, decides to create hints to betray Rym. Will the BFF's discover who the real thief is?