Catch
S3, E8: Max is forced to examine the inequities in child labour for women of colour; Bloom must deal with an overcrowded ED; Sharpe helps Dr. Agnes Kao with a gut-wrenching diagnosis; Reynolds finds himself experiencing something new on the job.