Caught in the Act
S2, E13: Plans backfire when the kids go to surprise their parents with breakfast in bed on their anniversary, only to catch Phil and Claire in a compromising position. Meanwhile, Jay and Gloria's Vegas getaway is thwarted by a brutally honest email that was accidentally sent to Claire, and Mitch and Cam desperately try to get an "in" at the hot new neighborhood restaurant whose owner happens to be a mom (played by Rachael Harris) at Lily's preschool.