Chained Heat
S1, E2: In order to rescue Danny, Miles knows that he and the gang will need help. Thus, the search begins for Nora (series star DANIELLA ALONSO), a rebel fighter battling against the Militia. Aaron (series star ZAK ORTH) confides in Maggie (ANNA LISE PHILLIPS) and Danny pays witness to what Captain Neville is capable of.