Changes
S2, E1: After the agony of missing out on promotion in the play-offs first time around, a new season has brought new hope for Leeds United and Head Coach, Marcelo Bielsa. But first, the squad must be revamped and big decisions taken on key players. Leeds will face Manchester United during pre-season in Australia and then look to set the pace in the Championship.