Another Way of Living: Atlético de Madrid. UHD Chapter 4
S1, E4: João Félix has just been named Liga player of the month in April, but an untimely injury gets in the way. The team hopes to qualify for the Champions League. Torres' youth team plays in the Youth League and La Liga.