Chapter Eighty-One: The Homecoming
S5, E5: Toni, Alice, Archie and Kevin fight to keep Riverdale High open after learning that its budget had been cut; Veronica gets creative when she discovers Chad is having her followed; Jughead starts a new job after debt collectors show up in Riverdale.