Chapter Eighty-Two: Back to School
S5, E6: Archie, Betty, Veronica and Jughead prepare for their first day as Riverdale High's newest teachers; Veronica introduces her husband Chad to the group; Archie and Toni turn to Cheryl for help restarting the football and cheer teams.