Riverdale Chapter Fifty-Four: Fear the Reaper
S3, E19: Jughead, Gladys, and FP follow a series of cryptic clues in search of Jellybean. Archie faces the fallout from his latest boxing match, and Betty makes a major discovery about Evelyn's past. Later, Josie comes to a big decision.