Moment of Truth Chapter Five - Can The Truth Set You Free?
S1, E5: Daniel Green and Larry Demery begin their prison sentences, and Daniel continues to maintain his innocence; Daniel finds an advocate in Christine Mumma, who reevaluates the case in an effort to receive a new hearing from the courts.