Chapter Five: The Thief
S3, E5: As Courtney continues to secretly help Cameron, the team notices she's pulling away from her role as the JSA leader; Mike and Jakeem approach Cindy with a proposition; Yolanda's decision to follow her intuition leads her to make a shocking discovery.