Chapter Forty-Three: Outbreak
S3, E8: Jughead and Archie head to Toledo to visit Jughead's mother and sister. Betty inches closer to uncovering the truth about Griffins & Gargoyles. Veronica and Cheryl take on Hiram, Hermoine and Penelope after more students fall victim to seizures.