Chapter Ninety-Nine: The Witching Hour
S6, E4: As Bailey's Comet passes over Rivervale, Cheryl and Nana Rose revisit the tragic stories of the Blossom women through the years; the once-in-a-lifetime celestial event prompts Cheryl to summon a familiar face to Rivervale -- Sabrina Spellman.