Chapter One Hundred and Eleven:Blue Collar
S6, E16: After learning that Percival is exploiting his new work crew, Archie and Tabitha devise a plan to help protect the workers and get them out from under Percival's control; Betty receives some unexpected news about a dark moment from her past.