Chapter One Hundred and One:Unbelievable
S6, E6: As news begins to spread about the bombing at the Andrews' home, Archie, Betty and Jughead begin to deal with mysterious side effects from the explosion; Cheryl is consumed with guilt when she believes she may have had a hand in the explosion.