Chapter One Hundred Thirty-Three: Stag
S7, E16: Julian gets his hands on a stag film and invites Archie, Reggie and the guys over for a watch party; Peggy unexpectedly reunites with Polly; Jughead goes to war with Dr. Werthers over his censure of comic books.