Katy Keene Chapter One: Once Upon a Time in New York
S1, E1: Katy Keene struggles to manage the pressures of her job at Lacy's Department Store and her very demanding boss; Katy's longtime boyfriend reveals something surprising; Jorge auditions for a Broadway play, but it doesn't go as planned.