Charlie & the Shapes Charlie Meets Diamond; Rectangles & Triangle; Spiral
S1, E6: Rombo bakes biscuits in the shape of a rhombus. Meanwhile, Charlie and Yellow Triangle try to solve a mystery. Charlie and Arrow look for water to water wilted flowers.