Charlotte Gets Ghosted
S5, E15: Schwoz invents a vacuum to help Henry clean his house, but it accidentally sucks Charlotte inside. When Henry's family hears Charlotte they think the vacuum is haunted. Ray must distract them while Henry finds a way to get her out.