Cheatin' Trouble Blues
S4, E19: When Will's parents get back together, he is so excited that he gets them a romantic cruise for their anniversary, but are they ready for it? Meanwhile, Jack and Karen struggle up dozens of flights of stairs with the anniversary cake.