The Fairly OddParents Cheese and Crockers / Land Before Timmy
S6, E5: On Happy Half Day, Mr Crocker accidentally gets trapped in Timmy's special merging machine with a plate of nachos. When Timmy wishes for a simpler life, he finds himself in prehistoric times.