Chest To Chest
S3, E12: Hawaii, 1986: The rival promotions come together for a Peter Maivia tribute show but are soon at odds over how to best celebrate Dwayne's grandfather; Dwayne pitches the event into chaos after a shocking run-in with Lars Anderson.