Chicken Nuggets and a Triple Homicide
S2, E3: Christy and Bonnie meet a woman at an AA meeting who rents them a beautiful house in the country at a ridiculous discount. After avoiding the issue, the realtor finally admits that three people and a dog were murdered in the house.