Children Will Listen
S1, E18: Susan's mum, Sophie, pays an unannounced visit to Wisteria Lane after she and her boyfriend call it quits. Meanwhile, Gabrielle faces Carlos's wrath after he learns about the settlement, and Lynette and Bree experience a chill in their friendship after Bree babysits Lynette's kids and dares to discipline Porter.