Chimp Chomp Chumps / Precious Pig
S1, E6: Fanboy and Chum Chum are happily waiting in line for movie tickets when Boog arrives and ruins everything. Fanboy is devastated when he is stripped of his class pet privileges and he will do anything to be reunited with Precious, the class pig.