China
S7, E10: Hearing of China's surging as an economic superpower convinces Michael that America desperately needs a new idea to keep pace. Elsewhere, Dwight's cutbacks in the building lead to Pam suggesting it might be time for Dunder Mifflin to move, and Darryl is annoyed with Andy's inane texts.