Choose Your Pain
S1, E5: While on a mission, Lorca unexpectedly finds himself in the company of Starfleet Lieutenant Ash Tyler and notorious intergalactic criminal, Harry Mudd. Burnham voices her concerns about the repercussions of the spore drive jumps on Ripper.