Choosing your battles
S1, E5: Niclas Stierlin and Kilian Ludewig wait to hear if they’ll be chosen to play a game with the 1st team. Naod 'Nani' Mekonnen struggles to find life balance and Emre 'Diego' Aslan awaits contract news.