Chrissy Metz, Taryn Manning, Iggy Azalea & Tay Diggs Follow-Up
S3, E3: A message of hope from the other side reinvigorates actress Chrissy Metz. Tyler follows up with actor Taye Diggs on a prediction come true. Actress Taryn Manning receives revelations about her father's premature passing.