Christmas Story
S3, E10: Disappointed with her unenthusiastic family during the holidays, Beverly creates "Super Hanukkah" to get them into the spirit, but it's too similar to Christmas. Meanwhile, Adam is annoyed that Barry is more interested in hanging with Lainey than him, so he triple-dog dares his brother with results neither one see coming.