Chuck Versus Phase Three
S4, E9: Chuck, Sarah, Casey and Morgan venture into the jungles of Southeast Asia when The Belgian attempts to unravel the secrets of the Intersect. Meanwhile, Captain Awesome and Ellie try to decipher a secret left behind by her father.