Chuck Versus the A-Team
S4, E18: Chuck and Sarah suspect Casey is carrying out private missions. Chuck fears the CIA's new operatives will render him obsolete. Morgan settles in with a new roommate. Awesome becomes uncomfortable with Ellie's research.