Chuck Versus the Anniversary
S4, E1: Chuck and Morgan go on a rogue globe-spanning mission to find Chuck’s mom. Meanwhile, Sarah and Casey follow a trail to Russia as they investigate the mysterious Volkoff Industries and its operative, Marco. Back at home, Ellie delivers big news to her family.