Chuck Versus The Cliffhanger
S4, E24: Before he can kiss the bride, Chuck must enlist his wedding party to take down Vivian Volkoff and stop her from destroying the big day. When he turns to Alexei Volkoff for help, the CIA sends its toughest agent, Clyde Decker, to stop them.