Chuck Versus the Couch Lock
S4, E5: When Colonel Casey's former team returns looking for him, Chuck must decide what he's willing to sacrifice in order to find his mom. Elsewhere, Morgan works up the nerve to reveal a potentially dangerous secret to Casey.